Τρίτη, 7 Ιουνίου 2011

Καμιά τρελή ιδέα κανείς?

Όταν πριν από λίγο καιρό λέγαμε με τη φίλη μου την Ειρήνη που ζει και εργάζεται μόνιμα στην Βαρκελώνη - δηλ. για την ακρίβεια εγώ έλεγα - ότι μόνο μια τρελή ιδέα θα μας σώσει και μόνο αυτές τις ιδέες αξίζει να ακολουθούμε, δεν είχα-με κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό μας. Τίποτα περισσότερο από τις συνήθεις διαπιστώσεις: Όταν θέλεις κάτι πολύ, το Σύμπαν όχι μόνο δε συνωμοτεί, αλλά δε δίνει δεκάρα γι αυτό κι έτσι πρέπει να ξεσκιστείς για να το πετύχεις μόνος σου. Οι καλές νεράιδες που μας μάθαιναν στα παραμύθια ότι σπεύδουν να βοηθήσουν τους ανθρώπους, παραγέρασαν κι έχουν βυθιστεί σε τρελή άνοια.(Νεράιδα σε άνοια! Πολύ, πολύ πολύ κακό πράγμα!) Τα απανταχού ξωτικά - από τη συνωμοταξία των νεράιδων αλλά υποδεέστερα, έχουν εγκατασταθεί στον Αμαζόνιο - εκτός από κάποια που κυκλοφορούν ανάμεσά μας - γιατί μη νομίζετε με όλα αυτά τα προϊόντα που τόσα χρόνια προέρχονται από τον Αμαζόνιο, κι αυτός μια χουφτίτσα πρασινάδα έχει απομείνει. Ακόμα και οι εξωγήινοι που ήταν πάντα μια κάποια λύση, μας αποφεύγουν συστηματικά, καθώς κατέληξαν τελικά ότι η επαφή με το είδος μας μάλλον κακό παρά καλό τους έκανε. (Curiosity killed the cat and the alien too).

Έτσι λοιπόν για να ξαναγυρίσω στο θέμα μας, είμαστε μόνοι μας με τις τρελές μας ιδέες. Όσοι είμαστε δηλ. τυχεροί κι έχουμε τρελές ιδέες. Όταν λοιπόν τα έλεγα αυτά στην Ειρήνη, δεν ήμουν έτοιμη να συμφωνήσει μαζί μου (το γιατί είναι μια άλλη ιστορία!) Έτσι όταν συμφώνησε, εμένα με ξάφνιασε και το Σύμπαν - φαντάζομαι - τα έπαιξε (οι νεράιδες έμειναν στην άνοιά τους και τα ξωτικά ως είχαν στον Αμαζόνιο) και μια σειρά αλυσιδωτών μυθιστορικής αξίας και επιπέδου αντιδράσεων ξεκίνησε. Το e-mail της Ειρήνης απλά το επιβεβαίωσε κι εγώ στρογγυλοκάθισα δοξαστικά στις δάφνες της αυτοδικαίωσής μου.

Δίδαγμα: Μόνο οι τρελές ιδέες αξίζουν σε αυτόν τον κόσμο πλέον. Ακολούθα λοιπόν τη δική σου τρελή ιδέα γιατί μόνο αυτή μπορεί να αλλάξει τον κόσμο (σου)! Μην τα παρατάς επειδή τώρα όλα φαίνονται δύσκολα! Μια τρελή ιδέα χρειάζεται! Μικρή, μεγάλη, δεν έχει σημασία αρκεί να είναι η δικιά σου τρελή ιδέα και να αποφασίσεις να την ακολουθήσεις! Και η ζωή θα αλλάξει! 'Έτσι απλά!

Υ.Γ. Καλά ίσως όχι και τόοοοοοσο απλά (αλλά δεν έχει σημασία). Καμιά τρελή ιδέα κανείς?