Παρασκευή, 1 Απριλίου 2011

Ζήτω η τρίτη ηλικία και οι χρυσαφί κουρτίνες!

Το πως βρέθηκα σε αυτόν το χώρο αισθητικής (ιατρικής όπως μου τόνισαν πάρα πολλές φορές) δεν έχει και τόσο σημασία, καθώς κι εγώ θέλω να το ξεχάσω το όλον.
- Είμαστε χορηγοί στο Real Housewives, το βλέπετε? με ρώτησε η κοπέλα που με συνόδευε στο ασανσέρ.
Κούνησα το κεφάλι μου αρνητικά. Προς στιγμή έδειξε μεγάλη απογοήτευση,αλλά μόνο προς στιγμή, γιατί αμέσως μετά με ξαναρώτησε "και στο Μην το πεις στη νύφη, είμαστε χορηγοί, το βλέπετε?". Ξανακούνησα το κεφάλι μου αρνητικά. Μου είπε 1-2 ακόμα εκπομπές κι εγώ συνέχισα να κουνάω αρνητικά το κεφάλι μου, γιατί δεν είχα δει καμία. Η απογοήτευση είχε γίνει τώρα μια τεράστια έκπληξη. "Μα... τι δουλειά κάνετε?" με ρώτησε η κοπέλα προσπαθώντας μέσα στην έκπληξή της να καταλάβει τι σόι άνθρωπος/γυναίκα είναι μία που δε βλέπει αυτές τις εκπομπές. Ευτυχώς είχαμε φτάσει στο σωστό όροφο.
Ολόκληρος ο χώρος ήταν σε μπεζ χρυσαφί, ένα τηλεοπτικού τύπου σικ, δεκαετίας 80, που όμως τώρα πια έκανε απίστευτα κιτς. Ο χώρος των παροχών, οι διάδρομοι, ακόμη και το μπεζ-χρυσαφί ταβάνι, όλα στις ίδιες αποχρώσεις και στην ίδια αντίληψη. Μου είπαν τόσες φορές να το απολαύσω, που αν δε μου είχε προκαλέσει τέτοια ζημιά η αισθητική του χώρου, ίσως και να τα κατάφερνα. Προσπάθησα να κλείσω τα μάτια και να σκεφτώ κάτι να περάσει η ώρα. Στα επόμενα λεπτά ο χώρος γέμισε. Ήταν γυναίκες τρίτης ηλικίας, που μιλούσαν ακατάπαυστα, ζητούσαν καφέ, σχολίαζαν δυνατά η μία την άλλη και αυτές που έλειπαν και έκαναν υποδείξεις στις αισθητικούς για το πως θα κάνουν καλύτερα τη δουλειά τους. Η κατάσταση γινόταν αφόρητη, αλλά τώρα ήταν η σειρά μου να μείνει έκπληκτη. Εδώ λοιπόν κρύβεται η γυναικεία τρίτη ηλικία! Τόσες γυναίκες που φροντίζουν τον εαυτό τους τόσο πολύ, σε αυτήν την ηλικία, ναι, ήταν μια έκπληξη! από τη μια καταλάβαινα ότι κάπως πρέπει να ξοδευτεί και η σύνταξη! Αλλά από την άλλη, όλη αυτή η ενεργητικότητα να πηγαίνει χαμένη πάνω σε μια πολυθρόνα αισθητικής! Τουλάχιστον όταν γύριζαν σπίτι, ο σύζυγος εκτιμούσε τη διαφορά? Και πως εκφραζόταν η εκτίμηση σε αυτήν την ηλικία? Και αν οι νεότερες γυναίκες τα κάνουν όλα αυτά για το γεμάτο ερωτική επιθυμία βλέμμα του αρσενικού, και οι μεγαλύτερες το κάνουν για τον ίδιο λόγο? Παίζει τόσο σημαντικό ρόλο η ερωτική επιθυμία στην τρίτη ηλικία? Είναι μύθος ή αλήθεια τα μισόλογα για την ενεργή σεξουαλική ζωή των ανθρώπων της τρίτης ηλικίας? Και ξαφνικά το μπεζ με χρυσαφί παντού, έγιναν στα μάτια μου τα κατάλληλα χρώματα και η διακόσμηση βρήκε το σωστό λόγο ύπαρξης και οι εκπομπές θα ήταν αναμφίβολα οι κατάλληλες (παρόλο που δεν τι έχω δει). Όλα ήταν όπως έπρεπε να είναι σε αυτό το "γυναικείο περιβάλλον", εγώ ήμουν η παραφωνία. Καθώς συνεχιζόταν όλο αυτό, γινόταν και πιο κουραστικό. Πάρα πολλή φασαρία, πάρα πολύ μπεζ με χρυσαφί, πάρα πολλή τρίτη ηλικία, πάρα πολύ από όλα κι εγώ μες τη μέση! Αλλά όπως όλα τα καλά, έτσι και όλα τα άσχημα (ευτυχώς) έχουν ένα τέλος...
Ξύπνησα την άλλη μέρα και κοίταξα το πρόσωπό μου στον καθρέφτη καθώς, πλενόμουν. Το πρόσωπό μου ήταν γεμάτο κοκκινίλες και σπυράκια. Όχι, ρε γαμώτο, θα μου πάρει στάνταρ μια εβδομάδα για να φύγουν, σκέφτηκα. Δε βαριέσαι μια εμπειρία ακόμη λοιπόν. Ζήτω η τρίτη ηλικία!