Πέμπτη, 3 Φεβρουαρίου 2011

Μιας λαμπρής ιδέας μύριες έπονται!

Μιας λαμπρής ιδέας μύριες έπονται! Μία νέα κάρτα λοιπόν βρίσκεται κι αυτή στα σκαριά! 

Μετά τις προηγούμενες λαμπρές ιδέες όπου με διάφορες κάρτες (κάρτα του πολίτη, εφορίας, συναλλαγών), αριθμούς (ΑΦΜ, ΑΜΚΑ, κτλ) και ότι άλλο βάλει αυτός ο καμμένος, κατεστραμένος νους που τα σκέφτεται όλα αυτά, μια νέα κάρτα σκέφτεται/ονται να κάνει την εμφάνισή της. Θα είναι η κάρτα για τα τυχερά παιχνίδια. Όπως και οι προηγούμενες θα είναι και αυτή μια ελεγκτική κάρτα, μια κάρτα παρακολούθησης, με την οποία θα μπορούν να παρακολουθούν αν παίζεις τυχερά παιχνίδια, αν είσαι ενήλικος, ανήλικος και ένα σωρό άλλα. 

Και γνωρίζω ότι οι περισσότεροι από εσάς είστε έτοιμοι να με ακούσετε να διαμαρτύρομαι για τη σταδιακή κατάργηση των ατομικών και συλλογικών δικαιωμάτων και ελευθεριών (φυσικά το ξέρω ότι θα αποφανθεί πρώτα η αρχή προστασίας δικαιωμάτων), να προβληματίζομαι για το που θα οδηγήσει όλη αυτή η παρακολούθηση, να αναρωτιέμαι που πάει το πράγμα και που θα σταματήσει και να διαμαρτύρομαι γιατί δε θέλω βρε αδερφέ ανά πάσα στιγμή να γνωρίζει το κράτος (ποιο είναι αυτό το κράτος και γιατί θέλει να το ξέρει?) που είμαι, με ποιον είμαι, πόσες φορές συναντηθήκαμε, αν ήπιαμε καφέ ή τσάι.

Όμως εγώ έχω πιο σοβαρά ερωτήματα: μαζί με αυτές τις κάρτες θα μας δίνουν και κάποια θήκη που θα μπαίνουν όλες, ώστε να τις έχουμε πάντα μαζί μας? Η θήκη θα είναι σε χρώμα της αρεσκείας μας? Θα έχει βραδινές, επίσημες, casual? Σε περίπτωση που δεν ταιριάζει με τα υπόλοιπα outfit, μπορώ να την αφήσω σπίτι? Να την ανταλλάσω με τις φίλες μου? Και άμα τη βαρεθώ, θα μπορώ να την αλλάξω, ή είναι για πάντα?

(Καλά, σκέφτομαι τρελλή μπίζνα, να βγάλω τέτοιες θήκες στην αγορά με το σλόγκαν "η πιο προσωπική σας θήκη είναι εδώ" ή "πες μου τον αριθμό σου να σου πω τι κάνεις" και μετά να το πουλήσω στην κυβέρνηση ως καμπάνια επικοινωνίας για το μέτρο!).

Μήπως, λέω μήπως, για να αποφύγουμε όλα τα παραπάνω αδιέξοδα, να μου περνούσατε ένα τσιπάκι να τελείωνε?